Şu anda sadece THY'de uygulanan e-bilet sisteminin, sektörde yeni bir standardın oluşmasında da öncü rol oynayacağını vurgulayan Bilgiseven, "Bu sistem, cep telefonlarına gelecek PNR numarasıyla yolcularımızı bilet alma ve zaman harcama zahmetinden kurtaracak.
Şu anda ülkemizde e-bilet uygulaması yapan karayolu taşımacılık şirketi yok, sadece internet üzerinden bilet satışı yapılıyor. Yalnızca bilet basımı için yıllık yaklaşık 108 ton kağıt tüketimimiz oluyor.
E-bilet ile şirket olarak yaklaşık 2 bin adet ağacı kurtarmaktan ve bu çevreci uygulamadan son derece mutluyuz." dedi.
Metro Turizm Tanıtım Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Şenol Ayyıldız da, yolculara daha konforlu seyahat sunmak amacıyla nisan ayında başlattıkları Metro Suit hizmetiyle VIP hizmetinin yanı sıra engelli vatandaşların rahat yolculuk etmeleri için de yeni bir proje uyguladıklarını söyledi.
Ayyıldız, ilk olarak İstanbul ve Ankara'da başlayacak olan seferlerle, engellilerin kara taşımacılığında yaşadıkları bütün problemleri ortadan kaldıracaklarını ifade etti.
Ayyıldız ayrıca, Metro Suit araçlarıyla yolculara açık büfe ikramdan multimedya eğlence sistemlerine ve kablosuz internete kadar pek çok imkan sunulduğunu, Metro Class hizmeti ile yolculara konforun tüm imkanlarının sunulacağını ifade etti.
Güncel haberler için AksiyonHaber'i takip edin.
İSTANBULHABER AJANSI

















































